Politica de Retur

Ultima modificare:

Returnare fără invocarea unui motiv

Conform legislației în vigoare în România privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele cumpărate de pe cardcars.ro pot fi returnate în termen de 10 zile lucrătoare de la cumpărare (primirea produsului), fără invocarea unui motiv anume și fără penalități.

Orice produs va putea fi returnat cu condiția de a fi transmis către noi în aceleași condiții în care a fost livrat: în ambalajul original, fără semne de deteriorare, uzură sau murdărie, cu toate documentele și accesoriile însoțitoare.

Cererile de retur se vor face DOAR ÎN SCRIS, la adresa de mail contact@cardcars.ro. Alte cereri (precum cele telefonice sau prin sisteme tip messenger) nu vor fi luate în considerare. Apoi, noi vă vom răspunde tot prin email indicând adresa unde puteți returna produsul.

Legislația în vigoare se aplică persoanelor fizice și este valabilă doar în cazul produselor livrate prin intermediul curierilor. Nu pot fi returnate în baza legii produsele care au fost ridicate de la sediile noastre sau cele livrate direct de către personalul nostru, ele nefiind considerate comerț la distanță.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client și vor fi plătite direct curierului rapid ales de acesta.

Rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de maxim 30 de zile de la retur în contul indicat de client, la adresa contact@cardcars.ro.

Atenție!

Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu poate fi vândut ca produs nou, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

Nu expediați coletul cu plata ramburs; acesta va fi refuzat fără nici un fel de notificare ulterioară. Orice retur care nu respectă condițiile de mai sus va fi refuzat.


Toate aceste clauze și condiții sunt prevăzute în următoarele acte normative: 

Ordonanța nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță. 

Legea nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță.

Returnarea produselor cu defect

În cazul sesizării unor defecte ale produsului, clientul poate solicita returnarea acestuia în maxim 24 de ore de la livrare (primirea produsului). Returnarea se va face în ambalajul original nedeteriorat, împreună cu toate etichetele intacte și documentele însoțitoare aferente. Noi vom înlocui acel produs cu unul identic sau – dacă acest lucru nu este posibil – vom înapoia suma plătită pentru acel produs.

Atenție!

Nu se poate invoca garanția în condițiile utilizării improprii sau incorecte a produsului.


Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor, vă rugăm să ne contactați pe email la contact@cardcars.ro.